Akademisyenanne Fadime12 suan gribim ben de. Daha iyiyim bugun. Acile gittim parol kullan dedi doktor. Baska bisey vermedi. Kbb doktoru mometix adinda sprey verdi. Mandalin tuketiyorum bol bol. Bir de gunde iki bardak zencefilli limonlu ihlamur iciyorum.
Merveeka Merhaba canım, Daha 5-6 gün önce aynı durumdaydım bende burun akıntım ve boğaz ağrım vardı. Ateşim olmadığı için doktorum sadece ağrım olursa parol atmamı ve bol bol su içmemi söyledi ve bol bol dinlendim :) 3-4 günde kendime geldim :)
Sennngulll C vitamini olan şeyler tüket. Bol dol dinlen yat uyu ve mümkünse terleyip hemen sıcak duşa girmeye çalış.. geçmiş olsun
Zehra94 Gebeliğimin ilk zamanları çok kötü grip oldm nane limon bal karısımını gunluk 4 ,5 defa tukettm ve 4 gunde duzeldm tavsiye ederm