maybeone_34 Merhabalar. Ya biz 12 haftamızı bitirdik bugün 12 hafta 1 günlük olduk acaba dr cinsiyet söyler mi ? Özel Erciyes hastanesi Bihter hanıma gideceğim 😉
Pnarcm maybeone_34 maybeone_34 12+2 de kız dedi doktorumuz ama 16. Haftamda gittigimiz de erkek oldugunu söyledi hani tahmini birşey söylüyorlar ama bende tutmadı 😊
kertenkeleannesi maybeone_34 herkeste de olmuyo tabi bize 12+2de ikili taramada erkek dedi hatta pipisini gösterdi burda herkes o kordondur dedi o kadar büyük olmaz dedi ondan sonra 3 defa daha gittim 20olduk hepsinde gördüm erkek😁😁
Nebht-74 maybeone_34 12+4 te ikili test icin gittigimde öğrendim. Doktorum gayet net konustu. 18inci haftadayiz degismedi cinsiyetimiz :)
maybeone_34 Pnarcm ya bana da kız dedi ben erkek istiyordum açıkçası %60 kız dedi size tam ne dedi acaba özellikle mi yapıyorlar
Ltfy 12+3 te kendinden emin bir şekilde kız dedi doktorum. Ama yanılıyordur değişir Die çok sevinmek istemedim. Her gittiğimde sordum detaylı ya kadar ve şuan allahın izniyle 25 olduk ve prensesimizi bekliyoruz 🙏👼💕
Ayce09 maybeone_34 O kim ben doktorumdan bahsettim o haftalarda yanılıyolar bildiğin çıktıntı pipi vardı bacak arasında ama 15. Haftada kız olduğunu öğrendik
maybeone_34 Legolast 120 lakin eşim asker olduğu için 99 vermiştim ben. Birde ense kalınlığına benim muayene sırasında baktı ense kalınlığı normal dedi yani ikili testi yaptırmasanız bile oradan görüyor 🥰