Dou merhaba, ben de 36+ 5 ‘im . Dün sancım çıktı ve 2 cm açıklığım vardı yatışımı yapmak istediler ama ben kabul etmedim aşırı bi sancım yoktu çünkü. Sanırım yalancı sancıydı çünkü şuan çok azaldı. Acele etmemekte fayda var diye düşünüyorum ciddi belirtiler yoksa.