😂😂😂😂😂
#Alintidir okumayan pisman olur 😂😂😂😂
Oldum olası mor hastası takıntılı manyağın tekiyim😂
Doğuma gittim.İlk doğumum dolayısı ile hiç bir şey bilmiyorum. Gittim oraya ebe dedi ki bana soyun ve şu dolaptan pembe önlük var al onu giy. Tamam dedim. Neyse gitti bu ben dolabı açtım. O da ne😳 Aman yarebbim mor önlük 😍 Amaaann dedim ha pembe ha mor. Önlük önlüktür. Aldım giydim. Neyse karidorda sallana sallana odama geçtim şöyle bir yayıldım yatağa. Suni sancı takacaklar onu bekliyorum. Derken anam bi sesler bi patırtılar bi telaş😒 sancım yok ya. can sıkıntısı korku ile karışık bi ne yapacağını bilmezlik filan hakim o an bana. dedim çıkıp bakayım bakalım noliyy👀👀👀 sordum ne oldu diye. Doğumhaneden bir kadın kaçmış 😱 herkes onu arıyor. tabiki bende 😌 bizi topladılar bir odaya. orda konuşuyoruz kaçan kadının dedikodusunu yapıyoruz. kesin korktu aman korksak nolur çocuk çıkmayacak mı filan😂 derken kapıda beliren görevli bi elindeki kağıtlara baktı bir bize . Sonra bastı çığlığı 😱 geldiler baktılar sezaryenlı hasta 1 fazla normal dog hastası 1 eksik. Çünkü pembe normal mor sezaryen önlüğüymüş. 😨😲😱😰😣😦 yani kaçak benmişim 😂 hep beraber beni aramışız😂 ben mor giyince yok sayılmışım. bedenen orda olsam da görünürde yokum😂 kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim😂 dogumhanedeyim😂 evet. bunu da başardım 😂 herkesle kendimi aradım. ve beni çok zor buldular 😂 saklambaçın 1 nomrası ben😎