Asya_derin Kızlar merhaba benim daha ilk hamileliğim pazartesi günü öğrendim hamile olduğumu 1 buçuk haftalık dedi doktor keseye bile geçememiş dedi ama karnımda şiddetli ağrı ve bazen sancılar çok oluyo sizce normal mi ? Kanamaya dair hiçbirşey yok ama ağrı felaket uyuyamıyorum
Selda-ceken Asya_derin ilk haftalarda normal çocuk yerleşiyor ben sürünerek wc ye gittiğim bilirim o derece adet agrım vardı çok şükür 34 haftadayım cNım sıkıntı etme dinlen dikkat et
nagihannss Asya_derin Benimde karnımın alt kısmı çok sancılanıyordu ve ağrıyordu kese oluşuyor çocuk yerleşiyor şimdi 6 haftalık ara ara hala sancım oluyor gaz birikmesinden dolayıda olabilirmiş doktorum öyle demişti
Asya_derin Selda-ceken çok teşekkür ederim korkuyorum da hamilelikle ilgili bilgim de yok çok sağolun
Selda-ceken Ben öyle olmuştum hamile olduğumu da bilmiyordum adet olcam sandım 3 gün vardı adetime ilaç içecektim ama planlı gebelikti o ay korunmamıştım ama ümidim yoktu hamile olcagma dair ilk aydan bide agrım çok olunca wcye kalkamadım agrıdan ama vicdan yaptım yarın bi test yapım sonra içerim ilaç dedim apranaxtan başka bişey agrımı kesmiyordu ertesi günde işteydim çok şiddetli agrım vardı işten çıktım test aldım baktım silik çıktı doktora gittim 2 haftalık dedi agrıların normal bebek yerleşiyor çok şükür bulantı harici iyi hamilelik geçirdim geçiriyorum yerleşme sancisı dedi doktorum panik yapmana gerek yok