Cansudemirel beni de çok korkutmuşlardı. Yok belden iğne olma sonda böyle acıyor ilk yürüyüş berbat sezeryanda en az 15 gün yataktan kalkamazsın dogrulamazsın dikiş agrısı dayanamazsın vs. Manyak paranoyak olup doğuma girdim. Zaten canım tatlıdır igneden de korkarım. Ya varya hiçbiri bana göre doğru değil. Aynı gün kalktım. Dikiş agrım da olmadı hiç. Hiç doğum yapmamış gibiydim. Değil sezeryandan sonra 15 gün kalkamamak hastaneden çıktıktan sonra hergün hastaneye gittim araba kullanarak. 1 hafta sonra sahilde geziyordum. Söylenen onca şeyin 1 i bile bende olmadı. Hepsi mi tesadüf.abartıyorlar bence biraz. Şimdi ikinciye hamileyim. Doğumdan hiç korkmuyorum. Tek düşündüğüm 2 bebeyle uykusuz geceler 😂😂