Sevdalinkaa birincisi evladın kızı erkeği olmaz. İkincisi cinsiyeti erkek belirler. Çünkü biz kadınlar xx kromozomlu erkekler ise xy kromozomlu . Y kromozomu erkekte olduğu için eşinizin y kromozomu ile eşleşme gerçekleşirse ancak erkek olur. Siz ne kullanırsanız kullanın cinsiyete hiç bir katkınız yok. Ve tekrar ediyorum erkek olmayacak diye üzülmek yerine kızım olacak evladım olacak siye şükrediyor olmanız size aksini söyleyenede ben kız annesiyim diye gururla söylemeniz gerekir. Zaten kız evladınız vardır bu da erkek olsun istersiniz o ayrı. Ama onda bile ben içimden erkek olsun geçse bile kızım olacağını duyduğumda sevinirdim. İlk çocuksa zaten ne kızınız var ne oğlunuz ne fark eder.