Kdzeregli yedek mayo alın mutlaka, asıl önemli olan alt zaten. Denizden çıkar çıkmaz yedeğinizi giyersiniz. Üstünüzde kuruması, hamilelik döneminde hiç iyi değil, idrar yolu enfeksiyonu ve mantar oluşumuna çok yatkın olduğumuz için daha çok dikkat etmemiz gerekiyor. Ben hep denize girdim, çıkar çıkmaz da mutlaka yedek mayomu giyerek oturdum, zaten ıslak oturmak istemiyorsunuz, hamileyken daha çok rahatsız ediyor ıslak mayo.