bsyaaa aynı haftada ben de yaşadım tüm doğal yollar fayda etmedi ( kayısı, incir, zeytinyağı ve diğerleri )
Doktora gittim duphalac şurup verdi bitirdim yine çıkamadım.
Sonra yine gittim magnezia calcine adında toz verdi onu da bitirdim fayda etmedi
Evde uygulayacağım lavman verdiler yine olmadı en sonunda hastane acilinde yüksek lavman yapıldı serumla . Bebek rektumu tıkadığı için hiçbiri fayda etmemiş.
Kabızlıktan dolayı da doğum sancım başladı bi de onun için serumlar ilaçlar yedim mahvoldum. Şu an neyseki iyiyim.
Size de çok geçmiş olsun