ylzaht Doktorum bu makinada bebeğin kilosunu göremiyorum ama haftasıyla uyumlu dedi sizce iyi bişey mi bu bebeğim besleniyor mu yani 🤗🤗🤗
Tgce16 ylzaht fazlası olması da iyi değil az olmasıda :) haftasıyla uyumlu olması yeterli bence hepimiz için 🥰