Kubracali Kızlar merhaba. Hamilelikte şeker yüklemesini uygun görüyor musunuz? Ben o şurubu içebileceğimi düşünmediğimden yaptırmak istemiyorum. Sizce ne yapayım ?
Hll Kubracali ilk cocugumda yaptrdm ama o bulanti ve fenalasmam sondu benim icin. İkincide yaptrmadm onun yerine aclk tokluk sekerime baktrdm. Ama doktorum yaptrlması taraftarydı o ayrı😏
Suna_Aysal Kubracali ben yaptirdim yavas yavas icince birsey olmuyor . Yaptirilmasi Önem tasiyo , yaptirmayip gizli sekeriniz cikarsa bebekte ciddi sorunlara yol acabiliyor .
1prensesannesi Kubracali yine bir şeker testi sorusu şurup değil ki bildiğin gazoz gibi bişey oda değilse gittiğin hastanede glikozu suya katıp içiyosun. Lütfen doktorunuzun sizden yaptırmasını istediği testleri sorgulamadan yapın.. bu sizin ve bebeğinizin sağlığı için çok önemli🙇🏻♀️
Tgce16 Kubracali bende istemiyordum ama doktorum açıkladı önerdi yaptırdım canım, gazoz gibi değişik bir şey 10 dakika içinde bitirmeye çalış dedi hemşire yavaş yavaş içtim çok çok kötü bi tadı yok içilemeyecek gibi değildi
Neslihancoskun Kubracali bende çok korktum yaptırmaktan ama dün yaptırdım gerçekten korkulacak bişey yok iyikide yaptırmışım zaten insülin direncim vardı gebelik şekerine yatkındım ve düşündüğümüz gibide yüksek çıktı diyete başladık bebeğe ve sana hiçbir zararı yok düşün ki aç karnına bi porsiyon tatlı yiyorsun bunun bi zararı olabilir mi sence içtiğin şeyde tatlı bişey öyle acayip farklı bi tadı yok 😊
Zeydo Kubracali bana sağlık ocağındaki ebe dedi ki. 25 haftalık olduğun sabah uyan 9 gibi parmaktan şekerine bak. Sonra kahvaltı yap yarım saat sonra tekrar bak. Bunu 3 gün tekrarla. Aralıkları doktoruna ver değerlendirsin. Risk varsa tedavi baslanır. Direkt yüklemeye gerek yok 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ananasgibiana Kubracali artik sunlari asin doktorlar kendini yirtiyo tvlerde sosyal medya da sekerli surup dediginiz meyve suyundan daha az sekerli birsey ve bebeginizin sagligi icin gerekli birde bu acidan dusunun
ikicocuklubiranne Kubracali Bebek için şeker riskli bir şey ben yapılması gerektiği taraftarıyım. Şurup gibi bir şey değildi Elmalı soda gibi düşün bazıları da çilekli oluyormuş 😊 burada hep baş dönmeleri bulantılar kusmalar okumuştum korkmuştum açıkçası ama öyle olmadı. Şeker yüklemesi yapıldıktan sonra bir saat bekliyorsun o süreçte gezdim gayet iyiydim açıkçası hiç etkilemedi her bünyede aynı etkileri yapmıyor. Sonrasında pişman olmak yerine bence zamanında yapılmalı. Açlık tokluk şekeri ölçümüyle gebelik şekeri öğrenilmiyormuş Bilgin olsun 😊