Patulya esra1907 sancilarim basladi beklemeyecek gibi 😂 bir de 2hfta onden gidiyordu gelisimi..38e 2gun kala olcak iste..catim agriyor baskidan
esra1907 Patulya anladım canım hayırlısı olsun bizimde önden gidiyor 🤭 çatım çok fena ağrıyor yürürken baskı yapıyor benimde. Sancı dediğin nasıl birşey?
Patulya esra1907 ayaga kalktiginda kasigina bicak saplaniyor adet sancisindan hallice :))) sızım sızım sızliyot bazen bastiginda sanciyor.. o gun alalim dedi de ben bekliyorum 🙈😂
Elena3838 esra1907 vajinaya baski yapmasi dogum olacagi anlamina gelmiyor yerlesmeye calisiyor olabilir sancilar ve su gelmeden dogum oluyor diyemeyiz
Hafizenur esra1907 yaa öyle mi dedi doktorun benimde çarşamba randevum var banada diyebilir gibi geliyor valla senin günün doluyor diye mi dedi nedeni var mı
Hafizenur esra1907 anladım canım hayırlısı olsun sağlıkla inş kafa çevresini doktorum bana hiç soylemedi çatı kontrolünde uygun dedi ama bize verilen kağıtlarda baş çevresi yazar mı acaba merak ettim
esra1907 Hafizenur benim çatımda müsait ama işte sınırda olduğu için Salı’yı bekliyoruz. Yazıyor ultrasonda bi bak istersen