Elif2302 Whiteangel111 ben de ikizlerimi hep 37 de doğurucam diye kafa tutuyodum herkese ama 32 de geldiler 🤦🏻♀️ Akışına bırakın kendinize zehir etmeyin,güzel günler tadını çıkarın 💕
Mercimeginannesii Whiteangel111 aynı ben 24. Haftadan sonra beni bir telaş korku aldı erken doğum yapıcam diye psikolojimi bozdum resmen kaç kez acile gittim yattım falan. Şuan 32 haftalığım hala geçmedi korkum eskisi kadar yoğun olmasada var.
ZehraAlbayrak Whiteangel111 okadar stresli sorunlu bi hayatim varki bende bunca strese zamanini beklemez erken dogar diyorum hep oyle doguyo icime. Bigun biyerde stresten doguruvericekmisim gibi 😀 26 haftadayim bakalim simdilik sorun yok