Kbrazmra Arkadaşlar merhaba 5 haftalık gebeyim doktora gittiğim de ultrasonda keseyi gördük ama bebeği henüz göremedik bu normalmi yok sa bu haftada görünmesi mi gerekir bilgillendirmisiniz lütfen 😞
arzu_glyprk Kbrazmra evet canım gayet normal diğer randevunda büyük ihtimalle kalp atışını felan duyarsın. Bebeği bilmiyorum bende bekliyorum :)
Ipekozsyhzry Normal canim bende 5 haftalikken keseyi gorduk 9.hafta kalp atisi duyduk 😊 bebek daha sonradan olusuyor