Selinlkg Kızlar karnımın üstünde bi agrı var kramp şeklinde geçmiyor bunu yaşayan var mı içinizde öksürdügümde daha çok acıyor Grip olduğum için mi oldu acaba bilen biri varsa yazsın lütfen
Ozgehasan Selinlkg kramp normal. Bende de vardı ama ağrısı çok kötü oluyor doktorunuza söyleyin bence ilaç yazabilir ben im o şekilde bitmişti
Tgce16 Selinlkg aynı şey mi bilmiyorum bende de var bi ağrı az önce birisi bi tatlı kaşığı bal yedim demişti denedim rahatlattı, varsa eğer dene sende geçer inşallah