198932 Arkadaşlar merhaba ben 18haftalik hamileyim,iki gündür karnım çok sert.gaz sıkışması mı bilmiyorum ama.kafama takıldı.hatta bazen sağ tarafında yada sol tarafimda yumruk kadar sertlik oluyor sanki o kısımda bisey topaklanmis gibi.tam.anlatamadim ama böyle bişey.yasayan var mı?sanki kasılıyor gibi hissediyorum
Melteeeem 198932 bende yaşıyorum bunu 20 haftalığız yumruk gibi birsey oluyor semsert düzeliyor sonra kafası mı acaba diyordum bugün doktor onu ayırt edemez sin plesanta mı rahim mi ne dedi umuttum tam hatırlamıyorum ☺️
Mavilianne 198932 Bildiğim kadarıyla Bebek orada toplandığı için oluyor elinizle biraz okşayın kayıp gidecektir. 34 haftalık olmama rağmen bazen bir tarafa daha çok dayanabiliyor yada kafasını poposunu dayıyor orası sert oluyor 😂
198932 Melteeeem aynen aynen benimde bazen sağ tarafta bazen sol tarafta yumruk gibi bişey oluyor korktum bende kötü bişey mi oluyor diye,siz yazınca rahatladım valla demek ki normal bişey 😊 teşekkür ederim cevabınız için
198932 Mavilianne önemli bişey olmasında toplansin minik kuş orda😊tamam tavsiyenize uyacağım çok teşekkür ederim 😊