Tgce16 Merhaba, daha çok sola yakın ama iki göğsümün arasında bi ağrı var bikaç gündür.. 2 hafta sonra kontrolüm var doktora soracağım yinede yazayım dedim böyle bir şey yaşayan var mı? 31. Haftamdayım
As_1 Tgce16 bendede oluyor ama bende iki goysumun altında oluyor agrilar allha şükür biraz oldu cekmyrum ağrı simdi
annevebebek17 Evet canım geçen gün yaşadım bende .. Agridan duramiyordum baya agridi sabaha kadar uyutmadi beni gaviscon felan içtim hep mideden geliyor çünkü en son care bir tatli kaşığı bal yedim inan çok rahatlattı..
Tgce16 annevebebek17 bende uyuyamıyorum ya bal yiyim bakalım inşallah bende de aynı etkiyi yapar , çok teşekkür ederim
Su16 Tgce16 tatlıdan nefret ettim ama deniycem teşekkürederim hiç bilmiyodum ara araydı iki gündür sürekli ağrı yapıyo göhüs büyümesinden dir süt kanallarıdır dedi doktor ama benim çok hızala değişiyo göhslr bu normalmi
annevebebek17 Tgce16 rica ederim canım benim babam balcı hakiki organik balin gerçekten fayda etmedigi hiçbirşey yok astim alerji bogaz agrisi mide yanmalari gogus ağrısı vs.. Gerçekten iyi gelmesine senin adına çok sevindim 😊
Ozlembjk Merhaba benim hamileyken degilde doğum yaptiktan 3.4 gün sonra basima böyle bisey gelmisti ben tabi kalbim sıkışıyor diyip duruyordum kac sefer acile gittim ekg cekip bisey yok diyip gonderiyorlardi ama benim agrilarim devamli oluyordu en son bi doktor baska tahlillerde yapalim dediler rontgendi mr di derken hastaligimi buldular safra kesemde taş varmis ve sanciyi yapan oymus bi süre gecer diye umdum ama olmadi son care safrayi aldirdim kurtuldum umarim sizinki boyle degildir
Tgce16 Su16 hiç bilmiyorum gerçekten benim yalnızca ağrı var az önce işte biri yazdı denedim iyi geldi ..