Suhedaakrs 30 haftalık hamileyim arkadaşlar ve son bir hafta içerisinde oluşan bebeğin hareketlerini artık karnımda pek degil de kasıkta hissetmeye başladım ve kasıkta acı oluşmaya başladı, normal midir yoksa doktora gözükmem gerekir mi?
Sadiyeylmz Suhedaakrs normal canm artik yavastan sonlara yaklasiyoruz bebek asagi dogru yol aliyo😄 cok siddetli kasik agrın olursa bi doktora gozuk enfeksiyon falan olabilir
Gagacim Benimde 1 haftadır öyle canım 28 haftalığız 3 gün önce kontrolüm vardı ayakları aşağı da normal dedi ama aşırı şiddetli ağrı olmuyor sadece Rahime doğru pıtır pıtır vuruyor ☺️Baloncuk gibi
Suhedaakrs Gagacim Çok aşırı değil canım ama kasıkta hareket ettikçe ara ara acı duymaya başladım o yüzden tedirgin oldum biraz
aydininsinemk Gagacim 24 haftaligim bende . benimde kasigima dogru baloncuk patlar gbi oluyor :)) dimi sizinde baloncuk patlar gbi oluyo
Suhedaakrs Sadiyeylmz Çok şiddetli değil dayanılmayacak kadar değil yani canım ama ilk defa olunca tedirgin oldum, bebek aşağıda mı acaba diye malum son zamanlarda erken doğum yaygınlaşmaya başladı iyice
Sadiyeylmz Suhedaakrs tabi canim endiselenmekte haklisin nolur nolmaz ilk bebek olunca tamamen tecrubesisiz 😄