Ezgi123- bekarkende vardi evlendim kac ay gene oldu ilacla gecti gene tekrarladi. En son dedim ondan hamile kalmadim heralde halbuki bir ay denemistik ilaci kullandim enfeksiyonu temizledim ikinci ay kaldim ovulasyon takip edip. Snra 8 haftalikken gene cikti ilac ictim gecti 15lerde gene. Simdi 35im gene cok yuksek. Naparsan yap geçmiyoor.