Ikra_47 Mrblar güzel anneler normal doğum yapıcam hangi çay iyi açılma için ve hergünmü tüketmem gerek yardımcı olursanız sevinirim
seymaaygunsafca Ikra_47 adaçayı dedi dr um birde ananas ve hurma dedi 38. Hafta baslcam yanlız adacayina