Ecegul Arkadaşlar 4haftalik hamileyim ama sanki 4aylik gibi şişim. Karnim davul gibi. Kabızlık yok. Sizce normal mi. Doktora muayene olmadim henuz
Muallimehanim Ecegul Progeston hormonu salgılandığından karında şişlik oluyor ilk aylarda. Kabızlık vs de oluyor. Normal yani