Elifdddd Arkadaslar yürürken sağ kasığımda ağrı var bu normal mi cnm sıkılmaya basladı haftasına göre suyu az zaten 😢 sizdede öylemi
26082014 Elifdddd aynı sorunu Bnde yaşadım 35 haftalıkken bi gece sabaha kadar uyumadım sonra sabh doktora gittim nstde sancım çıktı hemn serumlarla durdurdu Doktorumuz bana sancın sağ Kasığındn vuruyo senin dedi.
Deletedmom2 Elifdddd 33üm bende hep sağ tarafta toplanıyor semsert yapıyor kemik hissediyorum resmen karnımda Batıyor
BuluttSecil Elifdddd böbrek ağrısı genelde sağ kasıktan vururmuş. Bi idrar verin enfeksiyonunuz olabilir
Elifdddd 26082014 ntsye 29 da girmiştim yok dedi yürürken oluyor yatınca oturunca değil sancı olsa yatarkende vurmazmı??
26082014 Elifdddd Bnde öle biliyordum yatıncana da vurur die vurmadı ama gidin bi doktorunuza ihmal etmeyin ne olur ne olmaz bizimde suyumuz azdı 37 yi zar zor gördüm sezeryanla doğm yaptm 37 olunca
Elifdddd 26082014 inşallah bende 37 de doğum yaparım hayırlısyla haftaya kontrol var zaten bugun olmaya basladı gidicem 29 da ntsde sancı cıkmadı hiç ondan dedim çok saolun suyu ne kadar gitti sizin 🙏🏻Ne zaman azdı kacıncı haftada
26082014 Elifdddd inşallah canm 35 ci haftamızda suyumuz azalmaya başladı 37 haftaya kdar yettirdik havuç suyu meyve sularıyla serumla