Simadumann Gominan valla helal olsun ne kadar sabırlıymışsın. Ben 39+5 çatlıcam çocuk içimde kalcak diye 😄
Sevgimelegim Anam ins 41 girmeden dogurrum cok koyar bana, yoksa 🤣🤣 Allah kurtarsin insaAllah, tez zamanda canimm.. 39+2 ve sabirsizimm
OguzKaganm Bende 39+3 resmen artık tlfnlarımı açmıyorum herkes arıyor naptın diye sanki benim elimde 😂😱 çok sabırlıymışsınız.