Serra27
Merhabalar arkadaşlar. Bugun kan ve idrar verdim idrarda lökosit degerim cokk yüksek çıkmış 257 yaziyor bu da enfeksiyon demekmiş sanırım nette edindiğim bilgiye göre . Yarın doktora sonuçlar için gidicem ama böyle birşey yaşayan oldu mu korktum açıkçası 😔 ?