Merve-yoruk97 Doğum yapmadım ama. 2 adet hastahane çıkışı koyacağım. Birisi 10’lu diğeri 5’li takımlardan. Çünkü hemşireler giydirirken kan olabilir odaya gelince değiştiririm ben. Kusabilir başka bir sey olabilir diye 2 adet zıbın koyacağım. 2 çift çorap. 2 eldiven. Islak mendil ve temizleme pamuğu. Pişik kremi bolca bez👼🏻 Battaniye bir ince bir kalın. Hastahaneden çıkarken kullanmak için puset ben örgü olanlardan götüreceğim. Ayriyetten emzik ve biberon.
Kendim için. 2 takım pijama birisi elbise tarzı diğeri normal. Lohusa külodu, emzirme südyeni, hasta bezi kanamamız çok olabilirmiş pet ile başa çıkamayabiliriz. Doğum sonra üşüyenler çok oluyormus bunun için ince de olsa bir hırka bir çift çorap. Diğer kişisel ürünler bir de unuttuğum belki vardır 🥰👼🏻🧿