damlazhl
Kızlar 15 aylık oğlum var ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Henüz 2-3 haftalık. Oğlumu 2 yaşına kadar emzirmeyi planlamıştım. Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum. Aynı durumda olanlar yardım edin lütfen doktor ne önerdi
Melihatuna
Canım emzire bilirsin hiç bir sıkıntı yok ben de oğlumu yeni kestim sayılır daha emzirirdim 2 yaşının dolmasını beklerdim ama çok bunaldım o yüzden kestim ama şimdi pişmanım keşke daha emzirseydim diyorum kendi kendime. Ama korkma tansiyon düşüklüğü yada her hangi bi sıkıntı yaşamıyorsan emzirebilirsin demişti doktorum. Zaten ilerleyen haftalarda sütte tat değişikliği olduğu için kendi kendilerine azaltıyorlar
DnHazrlklar
Ben de 5 haftalık hamileyim 13 aylık kızım var ev emzirmeye devam edeceğim kendi bırakırsa bilemem ama ben asla bıraktırmayacağım tandem emzirmeyi bir araştırın ☺️