Nadidezkaymak Canım bana da aynısı oldu. Yani şöyle araştırma hastanesinde kontrol altında olduğum için herşey araştırılıyor haliyle hastaneye yattım sancılarımdan dolayı 32’ci haftamda artık benden habersiz izinsiz Tsh değerlerine bakılacak diye kan alındı (Bende sağlıkcı olduğum için her kan alırken veya birşey yaparken ne yapıldığını öğreniyorum) sonra bana taburcu olurken enfeksiyonunuz yüksek çıktı salı günü tekrardan gelin denildi. Sonra gittim enfeksiyon bölümüne yöneltildim tekrardan yapıldı ve tekrardan yüksek çıktı ve bana dış merkezde yap tekrar gel dedi. Hem normal devlet hastanesinde yaptırdım hemde özel hastanede. Negatif çıktı. Zamanında geçirmişim, aşı olmuşum. Yani diyeceğim o ki bir de dış merkezde yaptır. Bazen laboratuvar’larda sorun oluyor 😌