Bizde de kan uyuşmazlığı var. 28. haftada iğne vurulacağım doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre tekrar bi iğne daha vurulabilirim. Bebeğim kız olursa hayırlısıyla pozitif olsun kan grubu ben iğne vurulmaya razıyım büyüyüpte evlenince annesi gibi iğnelerle uğraşmasın inşallah🙏🏻💕