Masal8013 cinsiyet kız mı canım benim kızım olucak inşallah ilk haftadan beri kasık agrılarım var kızda çok olur diyorlar doktor normal rahim büyüyor kimi insan çok hisseder kimi hissetmez bünye meselesi normal diyor seninde normaldir canım bizim agrı eşiğini düşük belkide, 😄😄🙈