ozanejla Kbrbsr anlamıyorum ki.. neden bukadar önemli kız veya erkek olması😑 Önceden annelerimiz doğduğumuzda görürdü ne olduğumuzu.. sağlıklı olsun yeter bence zaten zamanı gelince doktorunuzdan öğreniyorsunuz..
Kbrbsr ozanejla önemi yok tabi ilk duamız sağlıklı olması. Erken öğrenmek istememizin sebebi ona alacağımız şeyler için sabırsızlanmak😉