SmyyBicen rica ederim canim yok ben normalde o hastaneye gitmiyorum direk hastaneye gittim Banu hanımın odasını buldum detaylı için randevu alicam dedim kaç haftalık şuan diye sordular ve 22. Haftama randevu verdiler o gün gittim kayıt olup parayı ödedim ve muayene oldjm