Sinemokcu Gebeliğim 30.haftası kansızlık çok düşük böyle olup Doğum şekli ne olur nasıl takviye yapabilirim ilaçlar fayda etmiyor ne yapsam fayda etmiyor en son artık kan serumu vermeyi düşünüyorlar sizde de böyle olan var mı doğum şekli nasıl oldu normal mi sezaryen mi doğumu etkiler mi
Lale00 Sinemokcu sabahlari ac karnina iki kasik hakiki pekmez yiyebilirsin , yesil mercimek , kuru erik ve kuru uzum.
Mervednr Sinemokcu bende ilaç, pekmez, kuru üzüm ne barsa denedik yükselmedi. 36. Haftadayız doktorum kan takviyesi önerdi. 37 de doğum şekline karar vercek. Kan bulmadan doğuma girmen çok riskli dedi bekliyoruz bakalım
H1z2a3 Sinemokcu canım ilk kızımda bnde öyleydim hatta doktorum Doğuma geldiğinde yanında iki kişi senin kan gurubundan getir Doğumda kan lazım olabilir dedi normal Doğum yaptım şükür gerek kalmadı kana
ozbek Bende şuan 18 haftalık hamileyim ben de de aşırı kansızlık var bende burda kalıyım da neler yazacaklar bi bakalım
Sinemokcu Mervednr normal ya da sezaryen olarak belirleyecek değil mi allah yardımcımız olsun ya yükselmiyor ne yapsamda
Dorukunannesi95 Talasemi tasiyiciligin varsa eger canim naparsan yap asla yukselmiyor. Ben de 30.haftadayim 20.haftamdan beri kan ilaclarimi gunde 2 ye cikardik ona ragmen 9 da ve asla yukselmiyor. Son dönemlerime girince doktorum duruma gore serum verecegini soyledi.
Mervednr Sinemokcu benim yükselmesi mucize olurdu talasemi taşıyıcısıyım ben. Hamilelikten önce 4,5 falandı sonra 7 ye yükseldi
Hllswm Sinemokcu haftanız daha da ilerlemeden demir serumu verip kan üretimini artırması gerek doktorunuzun bnm doktorum 11in altındaysa direk önem anlmak lazım deyip kan grubumda zor bulunan bi kan olduğu için demir serumu taktıracagını söyledi ki bence de en mantıklı karar..
Sinemokcu Hllswm 20 gün daha kullanıcam kan ilacını değişen birşey olmazsa bana da serum vereceklerini söyledi benim merak ettiğim doğum nasıl olacak doğumda sıkıntı yaratırmı bu bize
Eslina Sinemokcu canım benimde böyle kansızlığım vardı dr bana devit verdi bide aç karnına pekmez yiyiyorum sabah öğle akşam meyve çok tüketiyorum şusn iyiyim