smyydnz valla ben bana yakın olan hastaneye gittim alttan muaneye yumuşama var 1 cm açılma var burda erken doğumları almıyor dedi eğitim araştırmaya gönderdi.Neyse geldim direk alttan muane yaptılar 3 cm olmuş.33+3düm.Hemen pes peşe 3 serum ciğer geliştiri iğneler falan derken 4.gün bugün.33+6.Doktor geldi korkmaya geek yok ciğer geliştirici vurulduk artık gelebilir sancın gelirse doğuma alırız dediler.2 gündür 3 cmle bekliyorum bakalim