Aysnrongnn Merhaba arkadaşlar 28 haftalık hamileyim ve karnımın yan tarafları ağrıyor özellikle yürüdükçe yani 1 2 adımda bile özellikle sol tarafım ve kaşığıma vuruyor yatarkende ağrıyor dokununca çok ağrıyor bu normal mi doktora gideyim mi ?
bett_012 Aysnrongnn bende senin şikayetlerden gittim benimki daha şiddetliydi ağrısı idrar enfeksiyonu çıktı böbrek genişlemesiyle . Yakın zamanda görün doktoruna
Fatmanuromer 6 haftalık hamileyim Benim sürekli sağ tarafım agrıdı Her an adet olacakmışım gibi ama sadece sağ taraf pantolon bile sıksa agrıyor yürüsem sancı yapıyor Doktor rahmin sagda dedi bana ilk gittiğimde onla mı alakalı bilmiyorum öyle bir durumun var mı
Mirage91 Fatmanuromer ben de 6 haftalık hamileyim benimde sağ tarafım ağrıyor normal galiba doktor baktı hiç bir sorun yok yeni geliştiği içindir
Sevda_gur Merhaba benimde cok agrim oluyordu ki hala var dra gorundum ntsye bile baglandim,acılmama bakildi birsey cıkmadi idrar testi yaptirdim enfeksiyon cikti tek kullanımlik ilac kullandim ve hala progestan kullaniyorum her ihtimale karsi aksatmayin dr gorunun derim
bett_012 Aysnrongnn dokunmayı bırak yatağımdan zor kaldrdılar ambulansla gittik hastaneye 😢 Allah kimseye yaşatmasın
Fatmanuromer Dokununca çok şiddetli agrım olsaydı ben doktorla mutlaka görüşürdüm 😔 inşallah hersey yolundadır