Dnz01 Kizlar adetime 4 gunn kaldı sağ kasigim batıyor ,adete yakın yapışkan akıntı cogalir mi,benim çok fazla ,günlük kullanmaya başladım,pıhtılaşma sorunum var bişey varsa da çok korkuyorum yine düşük ve kimyasal olurum diye ,