55sevo34
Benim bebeğiminde kalbinde parlaklik görüldü 18 haftaydı doktorum prof. bir perinataloga gönderdi. Gittik baktı 40-45 dk sürdü detaylı ultrasonu da yapılmış oldu. Perinatalog da kalpte parlakliktan başka bir bulgu göremedi. Genelde Down olan bebeklerde oluyor ama tek başına yeterli değil amniyosentez yapalım isterseniz kesin sonuç için dedi. Bende sordum çözümü var mı diyelim ki down cıktı dedim. Perinatalog aldırmaktan başka bir çözümü yok dedi o zaman amniyosentez istemiyoruz dedik. Yüzde bilmem kaç ihtimal için geri kalan aylarımızi zehir etmek istemedik. Zaten bebekler her koşulda yüzde elli sağlıklı veya sağlıksız olma ihtimaliyle doğuyor anne karninda bile doktorların goremeyip teşhis anca doğunca yapılan bir sürü hastalık var. Allah büyük. 20 haftalik olduk hala geçmemiş kendi doktorumda down değilse ya doğuma yakın ya da doğumda geçer sadece kalpte parlaklik oldugu baska bulgu olmadigi icin down olma ihtimali az dedi .Icinizi ferah tutun. Ben oyle yapmaya çalışıyorum Rabbim yardımcımız olsun .sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏