nevruz2019 Merhaba arkadaşlar 33+0 kızım oldu dün sancılar durdurulamayınca sezeryanla alındı 41 cm 1790 gram. 31+5te ciğer geliştirici iğneler yapılmıştı. Kızım yenidoğan yoğun bakımda tutuluyor ama doktordan ayrıntı bilgi alamadık henüz , ketum bi doktor.3 saatte bir süt sağıyoruz ama sütlerin verilip verilmediği konusu bile karman çorman doktor yazdım 2 cc den başlıycaz diyor hemşireler vermiyoruz diyor. vermiyorlarsa nasıl beslenir.entube edilmiş durumda şu an ... neleri takip edelim ne yapalım ne soralım varmıdır öneriniz... ne zaman evimize alabileceğiz kızımızı...
Mervednr nevruz2019 canım öncelikle geçmiş olsun umarım en kısa zamanda toplar kendini kavuşursunuz yavrunla. Herhangi bir bilgim yok ama bilgi vermemeleri tuhaf.
Superfreshlerim nevruz2019 geçmiş olsun, inşallah bir an önce sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza, kilosu çok düşük değil solunumu normale dönünce biraz da kilo alıp çıkar inşsllah, içiniz rahat olsun yenidoğan yoğunbakımda bebeklere iyi bakılıyor
Tamam nevruz2019 bir kaç haftaya çıkar.Emme refleksi geliştiğinde ve 2000 kgımı geçtiğinde kucağınıza alıp,eve götüreceksiniz inşallah.Allah bağışlasın
Elif2302 nevruz2019 ben de 32+2 de doğum yaptım 8 gün önce ikizlerime. 3 ml başladılar vermeye 25 ml çıktı şuan sizin de vereceklerdir süt konusunda çok hassaslar
Nzlkca nevruz2019 bebeğiniz hakkında bilgi alabildiğiniz mi? 34. Haftada zorunlu sezaryen olacağım. Durumunu merak ettim.
Elif2302 nevruz2019 1900 gr doğdular 1600 e düştüler.Kızım 3 gün solunum desteği aldı şuan destek almıyor biraz kilo almasını bekleyeceğiz doltor 1 hafta sonra çıkar dedi.Oğlum hala hafif destek alıyor
Elif2302 nevruz2019 doktorumuz emme refleksi 34 35 te tamamlanır dedi kızı o yüzden de çıkarmak istemiyor biraz
nevruz2019 Nzlkca bilgi alıyorum ama zorlayarak kilosunu sordum bugün toplam 60 gram vermişiz 3 günde. Ayrıca sarılık olmuşuz vegünde 8 ögün 6-9 gram arası süt verilmeye başlanmış...
Aliyee2 nevruz2019 Canim bende 31 haftalik yaptim 1500 gram dogdu. Süt sagip veriyorum. Oncelikle onemli olan kendi kendine nefes almasiymis. Sonra bir sure zayiflayabilir normal olanmis. Bizde suan bekliyoruz nefesi kendi aliyo ama tam olarak degil. Biraz toparlanip kendi kendine nefes alsin sen emzirmeye baslarsin. Sonrada cikar Allahin izniyle
Nursevincli nevruz2019 benim bebeğimde 34te doğdu. Serumla besleniyodu sindirim sistemi tam çalışmadığı için. Sütleri stokluyolar hem sizin sağıp çoğaltmanız için hem de ilerleyen haftalarda yetmesi için. Genelde yenidoğan yoğun bakımda cok net sey söylenmezmiş genel durum hakkında. Bu size has değil yani. Bizim hastanede öyle sadece bugün ağızdam süt vermeye basladık 10gr aldı vs seyler söylüyolar. Umarım sağlıcakla atlatırsınız durumu geçmiş olsun
nevruz2019 nevruz2019 5. Günümüz 10 gram daha vermişiz. Toplamda 70 gram verdik. Süt miktarı 12-15 ml ye yükselti Umarım artık kilo almaya başlar.
Aliyee2 nevruz2019 Canim ilk 2 haftaya kadar kilo vermesi normal demisti doktorumuz beklenende bu olur zaten demisti. Sonradan almaya basliyor
Baloglum93 İçini ferah tut doktorlar bebeğini yasatmak için ellerinden geleni yapicaklar sen huzurlu olursan bu bebeğine de yansır rabbim tüm bebeklere yardım etsin
Elif2302 Blgee kasılmalarım vardı nst de sancı çıktı ama ben hissetmiyodum açılmam 4 cm idi.öncesinde sorunsuz geçen bir hamileliğim vardı.Birden kendimi ameliysthanede buldum
nevruz2019 Blgee rahim ağzı yetmezliği var daha önce 17. hafta ve 22. haftada erken doğumlar oldu, şimdi abdominal serklaj var anca 33 e kadar durabildik...
nevruz2019 Elif2302 azaldımı peki kilo verişi artık durması lazım değil mi ? bizim doktor 10-14 gün arasında doğum kilosuna dönerler genel olarak demişti.