Neheaaei Detaylı ultrason için kendisine giden var mıdır? Doktorun tutumu nasıldı? Memnun kaldınız mı? Gittiğim hastaneye kendisi geliyormuş randevu aldım ama önerilere de açığım. İstanbul Avrupa yakasından olanlar yardımcı olabilir mi?
Elifselin Neheaaei geçen hafta gittim gop kadın sağlığında. İşinde iyi gibi görünüyor ama fazla ukala sinir bozucu açıkçası
Esraa90 Merhabalar esencan hastanesine kanuniden perinatalog Salim Bey gelmiş. Ücretide 450 tl. çok iyi renkli resimde veriyor.