Inanin bu durumu yasayan sadece kendim saniyodum😦😦😦 gunlerce ruh gibi gezdim her yerde her an bu olayi dusunuyordum ufacik seyde muane olmaya gittim artik psikolojimin bozuldugunu dusundum suan daha iyiyim ama sanirim bitmicek😢😢 gercekten olacagi varsa olur dua edelim bol bol dogumdan sonrada bi sekilde hayata veda eden bebeklerimiz oluyor o yuzden hayirlisini istemek gerekiyor