Açılan postları okuyamıyorum, beğeni yapıyorum “bunu yapmaya yetkiniz yok” diye üst üste 10 tane bildirim açılıyor. Herhangi bir postu okumak için açmaya çalıştığımda dakikalarca açılmıyor, bi yorum yapmaya çalışıyorum her seferinde hata veriyor. Bu siteyi ne zaman revize etmeyi düşünüyorsunuz acaba? Hayır yani iki günde bir çöküyor forumu kullanmak mümkün değil artık siz kendiniz de farketmiyor musunuz?
@adm