damlazhl Bugün hamile olduğumu öğrendim folic -trio aldık eczaneden.günde 3 kez kullanılıyormuş. Doğru mu fazla geldi de bilemedim 😒
Aynurnaz Evet ben akşamları yatarken 3 unu birden içiyordum öyle.icebiliyorsun aynısını kullandım bende
Kubraaas @damlazhl ben kullandım. 3 tanesi günlük alınması gereken miktara eşit. Fazla değil.üçünü Tek tek içebilirsiniz bir anda da içebilirsiniz.