Simos44 kuduran ben olsam. ilk yorumunda seni ciddiye alır cevap verirdim 🤣 bence seni takmadıgım için biraz uyuz oldun sanırım ☺️ kimseninde seni taktıgı yok insanlara burda yok fotograf atanlarda ne cinsiniz gibi yorumlar yapman cok igrenc sen herhalde fazla ahlak kurallarını görmedin etrafından bence fazla burda takılıcagına ajlak kurallarını al bana takılman yerine insanlarla dalga geçmek ne kadar birisini
igrenc konuma düşürüyor anlarsın dicemde anlayabilirsen 😅 bence ben yine ilk yorumun gibi yapıp hatta diger insanlar gibi yapıp seninle ilgilenmemeyi seciyorum ve sen kendinle yine konuşmaya devam et 🤮