loya-milya şaka mı yapıyorsun 😂 yumurtalıkta olan zigot döllenmiş yumurta ve sperm oradan yol alır rahmin iç zarına tutunur oraya yetişen zigot embriyo olur yani bebek diye tabir edebileceğin şey yumurtalıkta değil rahim iç zarında olur. Keza yumurtalığa kalıp büyüyene dış gebelik denir zaten orda sağlıklı bir bebek oluşsa da gelişemez. Senin cinsiyet tahmini yapacağın bebek yumurtalıkta değil yani. Aynı zamanda cinsel organlar erkek ve dişi de aynı yapılardan türediği için 7. Haftaya kadar aynı görünürler. Ha sen sağdan çıktıysa şu soldan çıktıysa şu diyorsan onu bilemem