S_s_gamze Bende hergün paylaşımları okudum yazma sırası bende kızlar kendimi hep normal Doğuma hazırladım niyeyse çok istiyordum hergün sabah akşam yürüdüm son ay squat yaptım merdiven indim çıktım ne zaman doktora gitsem başı yerleşmemişti doktor boyu uzun diyordu bayramdan önce bayramdan sonra derken hiç bi sancı belirti Yok 40 haftalık olduk doktora gittim sezaryen dedi bende beklemek istedim bi kaç gün 40+4 olduk hala aynı başımız yerleşmemiş artık korktum bebeğime bişey olursa diye sezaryen oldum korkuyordum açıkcası spinal anestezi oldum iğne hiç acıtmadı doğum gayet iyiydi 3kilo 650gr doğdu kızım doğum sonrası sıkıntılı oldu sadece baş ağrısı yaptı bende bugün 10 gün oldu hala devam ediyor allah Doğum yapacak olanların yardımcısı olsun
Semapezik S_s_gamze rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin geçmiş olsun . Bir sorum olucak son kontrolde bebeğiniz kaç gram görünüyordu doğduğu kiloyla fark oldu mu 😇
S_s_gamze Nescafe yi doktorum söylemişti içiyorum ama çikolatayı bilmiyordum canım teşekkür ederim inşallah geçer yoksa çekilecek gibi değil