Nrgl_yksl09 bıçak saplaması gibi ahrın varsa doktora görün derim canım. Benım karnıma da aşşağıda dediler 30. Hafta diye umursamadım. Kasık ahrısı ve bıçak ahrısı gibi ahrı oldu hastaneye gittim 30+2 de yoğun enfeksiyondan agrın var diyip sezeryana aldılar