Tubabdullah benim de bebeğim çok hareketliydi ama 7aydan itibaren doğum pozisyonu aldığı için artık boynunu göremiyorduk ultrasonda.onun için doktor farketmedi kordonun dolandığını.siz gene şanslısınız ki görebildiniz riske atmadan.ben yaşadıklarımdan dolayı bu sefer gönüllü olarak sezaryen istiyorum hiç korkmaya gerek yok bence.ve inanıyorum ki sezaryende o kadar acı çekmeyeceğim.