Kbrakar İlk ismi Kaan olucak ben ikinci bi isimde istiyorum ama bir türlü yanına isim yakıştıramıyoruz 🤷🏻♀️ Önerilerinizi bekliyorum ☺️
Aylanur01 Kbrakar kaan türkçe değil bence atalarımızın kullandığı gibi kağan yapın. İkinci isimde alp olabilir kağanalp :)
Bahargulu Bende yigit efe özgür efe alperen hangisi koycagimizi sasirdik bi tane kizim adi DURU ona yakin olsunda ıstiyorum ama kararsiz kaldik
Gulcincinar Doruk güzel isim Bence ayrıca bişey soracağım gebelik duyurunuzu hangi görsellerle yaptınız. Ben bir türlü karar veremedim sosyal medyada açıklayacağım da 😍