Marayy polisliktik over mi denir bende o vardı bir çok ilaç kullandım Yasminde vermişti doktor sonra işte adet dönemlerimde küçülür büyür dü kistim ameliyat demişti bi doktor resmen beni ameliyata hazırlıyordu bende araştırdım yaptırmadım çünkü birçok hasta ameliyat olduğu halde kisti tekrar oluşuyormuş olmadım bi süre daha ilaç tedavisi oldum kist artık tamamen YÖK olmadı küçülüp büyüdü kayboldu tekrar oldu bıraktım tedaviyi artık rabbim nasip etti şükürler olsun inşallah sağlıkla hayırlısıyla da kucağıma almakta nasip eder inşallah sende hayırlısıyla nasip eder tez zamanda