2202020 Hemsire_knb ilk çocuksa Doğumda yaparlar kanama v.s olunca erken yapıyorlar ama ilk çoçuğumda Doğumdan 72 saat sonda çocuğum ğozıtıf olduğu ocın yaptılar negatıf olursa yapmıyorlar
2202020 Demirkeser anne kanı negatif olunca uyuşmazlık oluyor zaten babanın kanının olduğu belgeyi istiyor hemen doktor baba pozitifse iğne için onay verilip yapılıyo ve takipte oluyo evraklarda uyuşmazlık var diye
Ekim8 Hemsire_knb benimde kan uyuşmazlığim var doktor çocuk ta doğduğunda takip edilmesi gerekiyor eğer iğneyi olmazsan demisti
Byza Hemsire_knb acaba doktorunuz neden bilgi vermedi ihmal edilmemesi gerekiyor bizde de kan uyuşmazlığı var kanamam olduğu için 8. Haftada yapıldı bir tanede doğumdan sonra yapılıcak
Hemsire_knb Byza rh uyuşmazlığı korkulacak bişey değil çocukta sarılık yapabilr doğumdan sonra sarılık için çocuk dr mutlaka götür dedi o kadar 😏
Ipek86 Hemsire_knb gecikmissin ama bisey olmaz yine yaparlar, ki mutlaka yaptir igneyi.. 2. Cocukda risk oluyor, dogumdan sonrada sirf cocuklarla kanin uyusmuyorsa yapiyorlar. Benim kizlarimda Arh- olunca dogumdan sonra yapilmadi
Sinemksk Hemsire_knb ben 28 de rogham vurulmuştum bide doğumdan sonra oğlum babanın kanındandı ondan vurdular bence geç kalmadınız ama dr unuza danışın bide