Deletedmom2
Listeyi güncelledim diğer eksikleri de ekledim. Yarım kollu ve uzun kollu karışık alabilirsiniz.
Çıtçıtlılar takımların altına çok iyi oluyor.. 3-6 ve 6-9 larda uzun kollu çıtçıtlı alabilirsiniz.. :)
gzm1666 Rica ederimm canım ❤
Sultancaksen07 Zaten yenidoğan bebeklere çok kışşık birşeyler yok belki kadife pijema falan alabilirsiniz ama polar birşeyler almayın iyi değil onlar.. Peluşlar falan rahatsız edebilir. Ben aralıkta dogum yapacagım mevsimlil uzun kollu. Öyle kalın iki iplik kışık birşeyler almadım. Kızımda da kullanmamıştım.